torsdag 22 september 2011

Vill ha!


Var inne och läste på saras blogg och såg den här. Hon hade hittat den på kappahl. Jag måste bara ha den! Eller ja, Jag måste köpa den till bebis. Den är ju helt underbart söt =)

Idag känner jag mig lite piggare. Förvärkarna har kommit tillbaka men förkylningen har blivit mycket bättre =) Så jag är på bra humör idag. Älskling mådde också bättre idag och har åkt till jobbet. Känns otroligt tomt här hemma. Tänk vad fort man vänjer sig vid att inte vara ensam hemma. Men han kommer snart hem igen och det betyder middag i soffan framför Robinson =)


1 kommentar:

  1. Skönt att höra att förkylningen är bättre nu! Man vill verkligen inte vara sjuk när det är dags att föda.

    Skynda och fynda dressen. Hon i kassan sa att den kommer bli slutsåld på ett kick.
    Den är underbar!
    Kramar!

    SvaraRadera