torsdag 8 september 2011

Höst regn

Sitter här instängd som i bur känns det som. Klart att jag får gå ut om jag vill. Men jag kommer inte mycket längre än till hallen innan kroppen säger ifrån.

Idag har jag myst i soffan med min bok njutit av höst regnet. Jag öppnade fönstret så att jag både kunde höra och känna lukten av det. Älskar den här tiden på året. Det luktar så underbart gått!

Jag plockade lite här hemma och började på disken. Då kom smärtan. Inte alls som innan utan värre. Jag ringde Tobbe och berättade så att han skulle vara beredd om det hände nått. Men efter ett varmt bad och alvedon så blev det bättre. Och hade det varit "riktiga" värkar hade det inte hjälpt. Så det var ju skönt det =) Nu sitter jag istället i myskläder i soffan med lite sammandragningar. Men det kan jag leva med. 

1 kommentar:

  1. Det är som mig. Jag orkar ta mig fram i lägenheten med nöd och näppe. Imorgon måste jag ner till stan till BM och måste ta med mig mina killar. Kommer vara vansinnigt slut när jag kommer hem!
    En myskväll i soffan med lite sammandragningar skulle jag med kunna leva med. Det får du tänka tillbaka på sedan när du har din bebis hos dig.

    Kramar!

    SvaraRadera