tisdag 13 september 2011

dunder och brak!

Nu på morgonen är det fullt ös här hemma. Två byggare har dykt upp med våran nya kyl och frys. Men eftersom att den inte passade i hålet från den gamla flyger det träbitar i hela köket nu. dunder och brak säger det!

Annars har jag inte hunnit med mycket den här morgonen. Ätit en tidig frukost med älskling och sitter nu i soffan och väntar på att byggarna ska bli klara. Jag har iof fångat en jätte spindel under ett glas på golvet i sovrummet. Tänker däremot låta den ligga där tills Tobbe kommer hem och kan rädda mig. Spindlar är det absolut äckligaste jag vet! När jag bodde själv "sparade" jag på spindlar tills nån vän till mig kom och hälsade på. För då kunde jag få hjälp att ta bort dom =P Jag vet, jag är en jätte mes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar