fredag 23 september 2011

på pricken!

Gick (lunkade) upp till centrum idag. Jätte mysigt att komma ut i solen lite. =) Nu har jag ont med det var helt klart värt det! Jag hämtade ut mitt paket från Lindex ( den passade jätte bra! ) och handlade lite. Jag fick däremot nån fin minneslucka när jag stod i affären. Så när jag kom hem hade jag nog glömt det mästa. =/ Jag gick däremot in på systemet och köpte lite öl till älsklingen och Daniel. Daniel kommer på middag i kväll så jag tyckte att dom kunde få lite kall öl =)

Nu ska jag vila mig lite innan jag tar tag i städningen här hemma. Så skönt att ta sig en dag när man iaf försöker vara sitt gammla jag så mycket som möjligt. Man får sota för det senare men just nu är det underbart! =D

Mitt gammla glada, spralliga och smala jag. =)


1 kommentar:

  1. Ja det är tungt när det kommer sådana dagar. Som tur var vände dagen vid 13 tiden och vi fick en underbar eftermiddag. Så nu är det lycka ist för en gråtfärdig Sara.
    Kramar!

    SvaraRadera