torsdag 1 september 2011

Äntligen!



När jag låg och lästa i badet idag så ringde min mamma. Fastighetsskötaren hade ringt till henne och sagt att han stog utanför dörren och att hon behövde öppna. Mamma bor ju inte här hemma hos oss så hon ringde självklart till mig. Så jag fick studsa upp ur badkaret och slänga på mig en morgonrock. Mannen som stod utanför såg lite förvånad ut när jag öppnade. Men jag förklarade mig med att jag faktiskt inte hade en aning om att det skulle komma någon hit. Han gick iaf in och tittade på våran kyl och frys. ( pytte kyl med ett frysfack utan lucka på ) Han mummlade att så ska det inte se ut. Mätte skåpet under och berättade att han ska beställa ny kyl och frys till oss. Så nu får vi en ordentlig kyl och frys =) Det ska bli så skönt att kunna storhandla igen. Så nu får vi se när snickaren kommer hit och river ut skåp och grejjer. Han sa att det skulle bli en del ombygnad. Men jag är såå lycklig!! =)

Tror inte det är sådanna på bilden vi får. Men man kan ju passa på att drömma lite =P hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar