torsdag 29 september 2011

dagens bästa!


Idag har jag äntligen vikt ihop all ren tvätt. Det tog mig "bara" 4 dagar att ta mig igenom den högen. Men nu är det iaf äntligen gjort. I morgon blir mitt projekt att ta mig igenom jätte disken i köket. Okej, så stor är den inte typ två tallrikar lite bestick och en kastrull. Men den stööör mig väldigt mycket. Men jag vet vad som händer med mig om jag ställer mig där nu. En sak i taget. Så nu för tiden så har jag gjort så att jag har ett "uppdrag" om dagen. tex, diska, vika tvätt och sådant. Haha! känner mig så stolt när jag gjort en så liten sak. Kan sätta mig i soffan igen och inte må lika dåligt över att jag inte kan göra allt jag vill göra här hemma. =)

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!
    Tvätten blir lätt liggande. Jag är kass på att ta tag i sådant, även när jag mår bra.
    Hoppas att din dag blir ok!
    Kramar!

    SvaraRadera