torsdag 15 september 2011

Jag hade rätt!

I går kväll firade vi som sagt Thowe. Det var jätte trevligt och maten var jätte god =) Jag hade däremot rätt om smärtan. Jag hade jätte ont till och från igår, ryggen smärtade nått enormt också och jag har inte fått sova i natt. Men det var värt det! För jag fick komma ut, äta god mat, träffa familjen och känna mig lite levande en kväll =)

Snart ska jag ut och rör på mig igen. Idag är jag inte lika glad över det däremot. Jag är otroligt trött och har fof ont. =/ Men jag får muntra upp mig med att jag kommer få lyssna på prinsessans lilla hjärta igen =) Vi ska till barnmorskan nämligen. Och direkt efter det ska jag till läkaren. Är inte jätte sugen på det heller. Hatar gyn undersökningar. Men jag får iaf veta om jag har börjat öppna mig. Och är det så så kanske dom kan sätta igång mig så att jag slipper gå runt och ha så här ont. Så jag hoppas på det. men det beror ju på läkaren också. Dom kan lika gärna säga att jag har börjat öppna mig men att jag får stå ut till v.40. Har jag inte öppnat mig kan jag iaf få medicin som tar bort dom värsta värkarna så att jag kan få sova på nätterna igen =) Så håll tummarna för att allt går bra idag! 

1 kommentar:

  1. Tack för din fina kommentar. Man blir så varm av att läsa alla fina ord!

    Lycka till idag nu! Och hoppas att du får en bra förstående doktor och ingen surmule.
    Ska tänka på dig!
    Kramar!

    SvaraRadera