måndag 12 september 2011

Måste vara med

Vi har som tradition på pappas sida av familjen att när någon fyller år så går vi ut och äter. Den som fyller år får välja restaurang och pappa och ewa betalar. ( bra man har det va ;) ) För inte alls så länge sedan så var vi ute och åt eftersom Jeppe fyllde 19. Servicen var inte allt för bra men maten var god och vi hade jätte trevligt =)


På onsdag ska vi fira Thowe som har fyllt 21. Jag vet inte vilken restaurang än men jag måste vara med. Jag träffar inte pappas familj så ofta så dom fem gånger om året som vi går ut och äter allihopa tycker jag är jätte mysiga. =) Sedan sak Thowe ha med sig en pojk på onsdag. Och det får man ju inte missa. Det var ett bra tag sedan jag fick träffa en av hennes killar =P Och hon ser så lycklig ut när hon pratar om honom =)


Så bebis får faktiskt stanna där inne ett tag till =) Jag tror iof fof att det kommer dröja även om jag har väldigt ont till och från. Det skulle ju vara underbart om vi hann med pappas födelsedag den 26 september också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar