fredag 30 september 2011

Godmorgon fredag!

Idag är det jätte fint väder ute! Det är varmt och solen lyser. Det börjar bli så otroligt vackert nu. Man ser tydligt hur allt det gröna från sommaren förvandlas till gult och rött. Hösten är så otroligt vacker. Jag älskar den verkligen och önskar att jag hade klarat av att gå längre än ut på balkongen.
Natten har inte varit så rolig men det är ingen ovanlighet nu för tiden. Tyvärr har jag inget roligare att skriva om. Vi mätte värkarna igår och dom kom en gång var tionde minut och höll i sig ca1 minut. Vid halv fyra i natt så la sig det onda och jag hade bara sammandragningar. Då lyckades jag sova lite =) Men jag måste säga att även om man ligger i nån konstig dvala och inte riktigt sover så vilar jag iaf. Och det är ganska mysigt att ligga och titta på min älskling när han sover. Han snarkar så där gulligt som små barn gör. =P

På måndag ska jag iaf tillbaka till barnmorskan. Vi ska kolla att allt är som det ska osv. Som tur är så slipper jag åka kommunalt dit och tillbaka. Pappa kommer och hämtar mig och ser till att jag kommer hem. <3 Då slipper jag förhoppningsvis det onda. =) Tack pappa för att du hjälper mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar