söndag 18 september 2011

Sjuk

Jaha, den här helgen har gått hur fort som helst. Jag har bara myst med min älskling hela tiden. Igår tog vi oss faktiskt in till stan för att se om vi kunde hitta en amnings BH till mig. Men dom vi hittade kostade massor och var skit fula! Klarar mig bättre utan då. Tar inte på mig nått som jag skulle känna mig som en 80 årig tant i. Tanken var också att vi skulle gå på bio men det blev inte av. Istället tog vi en fika och åkte hem. Jätte skönt att komma ut lite iaf. Även om jag hade väldigt ont sedan.

Jag har också lyckats dra på mig en förkylning. Känner mig febrig, snorig och har ont i halsen. Så mitt sovande har inte blivit bättre. Men positiv som jag iaf försöker vara. Så har det inte blivit sämre heller =)
Nu ska ja njuta av lite glass och krama på min älskling! 

1 kommentar:

  1. Usch då stackare...hoppas du ska bli frisk snabbt nu. Det räcker ju med att vara gravid liksom ;-)

    Babyland/Barnens hus som det heter numera har väldigt sköna amningsbehåar. Kanske inte de finaste tyvärr, men mitt tips är att ändå köpa en att ha på lager tills du hittar en fin. Helst utan bygel för att minska risken för mjölkstockning. Jag hade inte köpt någon sist då jag tänkte att det löser sig ändå, men fick sedan åka raka vägen till Babyland och shoppa första bästa då mjölken rann till. Mindre kul. Hittar du en butik som säljer fina amningsbehåar så får du gärna tipsa mig =)

    Vi köpte förresten present till lilla prinsessan igår...så nu bara väntar vi =)

    Massa kramar till er!

    SvaraRadera