tisdag 27 september 2011

Hemma idag

Idag ska pappa som sagt firas på restaurang. Men jag blir tyvärr hemma. Jag hade väldigt gärna velat vara med och fira min pappa. Men han sa själv igår att det är bättre att jag är hemma och tar det lugnt nu när jag har så ont. Och jag vet ju att han har rätt. Men det är inte roligt alls.

Idag har jag sovit i intervaller. Har sovit lite till och från under natten och även under dagen idag. Jag får helt enkelt sova när jag inte har ont. Sedan om det betyder att jag är vaken på natten så är jag iaf pigg. Hoppas på det iaf =P Just nu känner jag mig ganska pigg. Ska ställa mig och diska snart.

Sammandragningarna kommer oftare och oftare nu för tiden men det är inte alltid dom gör ont. Jag hoppas att det betyder att nått händer där inne och att hon snart vill komma ut. 

Så här sitter jag på nätterna när inget får mig att somna. Man känner sig ganska liten och ensam då. Tur att jag iaf har en underbar man att kramas med då. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar