onsdag 7 september 2011

jobbig natt/dag

Jag harhaft en jobbig natt och dag här hemma. Jag har hela natten haft sammandragningar. Dom har inte gjort ont men jag har ändå känt dom. Jag känner dom någonstans i sömnen. Jag har sammandragningar i drömmarna lixom =P och då sover man ju inte direkt bra. Sedan har det fortsatt så hela morgonen. ca var femte minut har jag en sammandragning. och om jag är uppe och går/står så kommer dom ändå oftare. Så idag är en riktigt tuff dag.

Jag tycker fof att det är jätte mysigt att vara gravid och har inte tröttnat på det än. Däremot är jag ganska tröt på att ha det så här. Jag vill känna att jag kan göra saker som vanligt igen. Jag saknar att känna mig som en människa med ett liv utanför lägenheten.

Nej nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och se om kroppen slappnar av lite bättre då. =)

 

1 kommentar:

  1. Åh jag önskar att vi hade badkar! Hade verkligen varit skönt =) Ibland har jag funderat på att ta barnens lilla pool och sätta mig i, i duschen. Haha.
    Jag hade sammandragningar hela tisdagen. Riktigt jobbigt var det. Nu har det varit lugnt ett par dagar.

    Ja, ett par tofflor måste jag ta med mig! Tack!
    Kramar

    SvaraRadera