måndag 19 september 2011

Härliga måndag! eller?

Dagen idag är inte den bästa. Jag är fof sjuk och känner mig faktiskt sämre idag än igår. Älskling kände sig också hängig så jag har nog smittat honom. Hoppas han slipper febern iaf. Vi har inte sovit så bra i natt. Jag har hostat, haft feber frossa och ont. Och det har ju tyvärr hållt älskling vaken. Så idag är det väldigt lugnt här hemma. Jag ligger under ett täcke i soffan och tobbe sitter vid datorn. Vi har tittat på film och bara tagit det jätte lugnt idag. Vilket verkligen behövdes. Så det blir inte så mycket bloggande idag heller.

2 kommentarer:

  1. Härligt! =) Då uppdaterar du mig om hur den är sen då ;-)

    Haha men dem små är ju till för att skämmas bort ;-) Stackars ni! Krya på er nu bägge två. NJUT iaf av att bara kunna ligga och mysa när ni är dåliga och att ni har varandra. KRAM

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman! INTE kul att bli sjuk så nära bf, när man har det nog besvärligt ändå. Hoppas att du blir bra snabbt!

    Kramar!

    SvaraRadera