måndag 26 september 2011

Söta Tobbe

"Något som jag fått höra rätt mycket senaste tiden är att jag gör alldeles för mycket för Matilda och att hon har sådan tur som har mig. Jag ser det som en självklarhet att jag ska ta hand om Matilda när hon mår dåligt. Hon går trots allt faktiskt runt och bär på vårat barn. Så om man ska vara helt ärlig så borde jag göra betydligt mer än jag gör idag. Matilda gör ett OTROLIGT ”jobb” Jag tror faktiskt aldrig att jag skulle klara av att må dåligt nästan hela tiden och ha ont i muskler och leder och bara känna hur kroppen förändras så sjukt mycket på så kort tid. "

                     " ÄLSKLING DU ÄR UNDERBAR OCH GÖR ETT KANON JOBB
                  JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG <3"
 
Detta skrev Tobbe i bloggen i April när jag mådde riktigt dåligt. Jag låg ju hela dygnen i sängen och bara spydde. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Han är underbar min man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar