tisdag 8 mars 2011

Underbara människa!

Det är inte bara min underbara älskling som stöttar mig. Det är många andra också mina egna föräldrar och Tobbes mamma har varit helt underbara. Men även Tobbes äldsta syster Emma. Detta skrev hon till mig idag. Jag kan inte ens försöka beskriva hur mycket det betyder för mig att alla runt mig är så underbara. Och jag kunde absolut inte be om en bättre svägerska! Om det är någon som är prefekt så är det Emma. Underbara människa!

"Fina lilla Matilda! Så känner nog alla blivande mammor nån gång under graviditeten. Min tvekan kom först i slutet, men som sagt...alla tvekar nog nån gång. Och jag lovar dig att det kommer av sig självt. Även om man aldrig hållt i ett barn förut (som många av mina vänner aldrig hade)så kommer säkerheten av sig själv och man växer in i rollen som förälder. Sen står man där MÅNGA gånger under föräldraskapet och frågar sig själv om man har gjort rätt eller hur man ska hantera vissa saker. Men magkänslan brukar visa rätta vägen. Du och Tobbe kommer bli helt fantastiska föräldrar är jag helt säker på. Det enda ett barn behöver de närmsta månaderna är kärlek och närhet till sina föräldrar. Det andra kommer lösa sig. Vi stöttar er och ska göra allt för att hjälpa er att få en bra start. Att behöva må så dåligt som du gjort är kanske inte det man väntat sig utav en graviditet. Men som du sa igår..det är ju trots allt MAX 7 månader kvar utav detta jobbiga. Vi finns här för dig gumman. Massa kramar, Emma "

1 kommentar:

  1. Åh gumman vad glad jag blev över detta inlägget! Så att jag sitter här och snyftar...Jag är också så glad att Tobbe hittat dig och att ha fått en helt underbart vacker och fin svägerska som kändes som en kopia av mig (i sättet) efter första mötet. Jimmie frågade t.om. om du "pluggat mig" för att platsa in haha (skämtsamt såklart ;-). Jag är så glad att du finns här uppe snart så att vi kan finnas här och stötta på nära håll och framför allt ses oftare. TACK gumman till dig också för din stöttande kommentar på min blogg. Även då satt jag och snyftade tacksamt. Vi ses snart!

    Massa kramar!!

    SvaraRadera