onsdag 16 mars 2011

paus

Det känns som om jag har fått ta en paus i mitt eget liv för att få en bra start på ett nytt. Ett nytt litet liv, både bebisen och även för mig. Underbara förändringar kommer ske.

Igår fick jag en påminnelse om att det fortfarande finns ett liv utanför sängen. och det är ganska skönt. Nu ligger jag här med fönstret öppet och lyssnar på fåglarna. Och bara njuter!

Emma skrev idag att när jag mår bättre ska vi iväg och shoppa bebis kläder. Jag pratade med tobbe om det senast idag att det skulle vara kul att ha nått. Jag vet att det är dumt så här tidigt att börja handla men åå så mysigt det skulle vara. :)

2 kommentarer:

  1. Åååh... men jag vill också följa med och shoppa bebiskläder!!!!!
    Skönt att höra att du njuter av små vårkänslor stumpan.

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Gumman det är aldrig för tidigt att shoppa lite. Jag tror bara att det är en morot för att klara sig igenom tunga perioder i graviditeten. Man måste ju tro på livet och att allt ska gå bra ;-) Så ropa gumman när det är dags! =)

    Kram!

    Psst Mamma, det är bara att komma upp och hänga på =)

    SvaraRadera