torsdag 31 mars 2011

Sommar

Den här morgonen känner jag mig ovanligt lycklig =) När man ligger så här hemma hela dagarna har man en tendens att inte vara allt för glad helatiden. Men idag är absolut inte en sådan dag. Vi försov oss i dag, vilket aldrig händer annars. Jag brukar vara vaken halv 7 för att ta mediciner och äta nått. Men idag vaknade jag inte fören kl 9! Vilket iof gjorde att stackars Tobbe fick väldigt bråttom. Men jag ser det som en tecken på att det går åt rätt håll. För jag vaknade inte tidigare för att jag mådde illa. =)

Jag har också kommit fram till att trots att inget är en dans på rosor nu när jag mår så här. Så har jag det otroligt bra! Jag har underbara vänner och jag har världens bästa pojkvän! Varför ska jag klaga för!? Dessutom är det sommar på g ute. Eller ja det är sol iaf och det gör mig på ett underbart humör =) Och förhoppningsvis mår jag snart tillräckligt bra för att orka mig ut i solen ett tag.

Kram på er alla och glöm inte att vara positiva även när det är riktigt jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar