tisdag 22 mars 2011

Barnmorskan

Träffade våran nya barnmorska idag. Hon var jätte mysig och känndes trygg och bra. Tobbe tyckte också om henne. Hon frågade honom hur det känndes och om han hade frågor osv. Han kännde sig nog med inkluderad i allt idag. Vilket gjorde att han var på topp humör efteråt =)

På torsdag ska vi till läkaren och kolla att allt är som det ska. Eftersom att jag har mått som jag har så ska dom ta nya blodprov och göra ultraljud. Jag har varit med om en hel del ultraljud eftersom jag har legat inne osv. Men Tobbe har inte kunnat vara med så han ser fram emot det. =) Jag önskar varkligen att jag kunde dela mer med honom. Alla små kännslor och hur kroppen förändras. Det ända som han får vara med om är att jag spyr och sover en massa. Men allt blir ju mer och mer verkligt nu. Och som emma sa. snart kommer vi kunna känna sparkarna och då Kan jag delamed mig på ett annat sätt till Tobbe.

I helgen ska vi åka ner till Göteborg och ta ut det sista ur lägenheten. Hoppas att jag mår bra tills dess =P Det är så mycket jag vill göra nu för tiden. Men allt tar sin tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar