torsdag 10 mars 2011

Godmorgon!

I natt har jag drömt massor av jobbiga drömmar. Men jag vaknade och bestämde mig för att idag ska bli bästa dagen på länge. Inte för att jag ska göra nått speciellt men jag är på bra humör. =) I kväll kommer älskling hit också och det gör mig på otroligt bra humör. När han kommer har jag antagligen somnat för längesedan men det ska bli jätte mysigt att träffa honom igen.

På fredag ska jag till barnmorskan egentligen men jag ska ställa in det. Eftersom helgen kommer gå ut på att jag ska flytta till Stockholm så är det dumt att skrivas in på ett sjukhus här i Göteborg. Så jag får boka om tiden när jag kommer till Stockholm istället.

Försökte packa lite saker igår men det tar tyvärr emot. Idag ska jag göra ett nytt försök och hoppas på att få lite gjort innan Tobbe kommer. Det ska bli så skönt att flytta upp faktiskt. Det finns massor jag kommer sakna här i Göteborg och jag vill verkligen bo här. Men om jag flyttar upp kan jag och Tobbe vara tillsammans om det ska bli otroligt skönt! <3

1 kommentar:

  1. Och vi är lika glada att du flyttar upp som sagt ;-) Och just det...SÅKLART man räknas som mamma när man är gravid. Du bär ju ert mirakel =) Så kanske vi ska ordna till ett sådant här party strax om tid ges =) Kramis

    SvaraRadera