måndag 14 mars 2011

Måndag

Resan upp igår var inte rolig. Eftersom jag börjar må dåligt vid ca 19 på kvällen så var det inte bästa iden att ta ett tåg som gick 20:42. Vi var i sthlm kvart i tolv på kvällen och hade det inte varit för att pappa kom och hjälpte oss och körde hem oss hade jag nog dött.

Men idag känns det hela bättre. Jag har intagit ryggläge i sängen och då går det mesta bra. dagens plan är att ligga här och titta på mina TV serier. =P Önskar att jag hade nått bättre för mig en måndag. Men man ska inte klaga jag hade kunnat må ändå sämre.

Älsk springer runt här och gör sig i ordning för en lång dag på jobbet. Han är så söt mot mig. Kommer med frukost på morgonen för att jag ska slippa upp och gå. underbara sötnos!! <3

1 kommentar:

  1. Åhh vad härligt att du är uppe nu! Skönt att Tobbe tar hand om dig också. Precis så bortskämd ska man bli när man mår dåligt. =) Bara bli ompysslad. BRA jobbat bror ;-) Krya på dig gumman så ses vi snart. Kramar

    SvaraRadera