tisdag 22 mars 2011

Magen

Idag tog vi kort på bebismagen igen. Känner mig mycket större än jag ser ut =P Kan ju vara för att jag inte kommer i mina jeans längre. Nästan alla byxor känns jobbiga att ha på sig. Dom trycker obehagligt på magen och jeansen måste jag ha uppknäppta. Men men, det betyder ju bara att jag har en anledning att handla nytt ;)

Snart ska vi iväg till danderyd och träffa våran nya barnmorska. Ska som sagt bli skönt att ha Tobbe med mig =) Skriver mer om det sedan. Nu måste jag ladda för en bussresa =P

2 kommentarer:

  1. FINA magen!! Det är ett underbart tecken då byxorna inte går att knäppa! =) Hoppas det ska gå jättebra hos barnmorskan! Massa kramar till fina familjen =)

    SvaraRadera
  2. Ååhh vilken söt mage!!!
    Och vad mycket som hänt på två veckor!!

    vad skönt för er båda att kunna gå till barnmorskan tillsammans, ni är ju faktiskt två om det här, och nu får ni möjligheten att verkligen vara det också... men jag ska erkänna att jag saknar er här nere.

    Hoppas nu att du snart mår bättre lilla stumpan!

    Stor kram från svärmor!

    SvaraRadera