måndag 21 mars 2011

helgen

Helgen har varit jätte mysig. Jag bestämde mig för att dubbla mina mediciner för att orka vara med älskling. Och det fungerade faktiskt! =) kanske ska tillägga att jag får ta ändå mer mediciner om jag skulle behöva det. =P

Jag orkade kanske inte göra mycket men jag var uppe på två ben hela helgen. Jag behövde verkligen det. Det var jätte mysigt att få umgås med min älskling på ett lite mer normalt plan. =)

Idag är vi i vecka 10+4. Det börjar kännas mer och mer verkligt nu. Jag får tex inte igen mina jeans längre. Det går iof att lösa med en toffs. Men det känns i kroppen också. Svårt att förklara men ni som har varit gravida vet nog vad jag menar. Det är en ganska mysig känsla ändå. <3 I morgon ska vi få träffa våran nya barnmorska för första gången. Och Tobbe ska vara med för första gången. Det ska blir jätte roligt. =)

1 kommentar:

  1. Åh så skönt för dig gumman! Och jag förstår precis hur du menare =)Jag sa tidigt att jag tyckte min mage var jättestor även om andra inte tyckte det. Man märker ju som sagt på magen och det är häftigt! Om bara några få veckor gumman kommer du få känna de första sparkarna och då blir det ännu mer verkligt och häftigt. SÅ hoppas jag du ska må bra snart också.

    Nästa helg kanske vi kan få till en träff om du orkar? Jimmie var hängig i helgen så det passade inte något bra tyvärr. Vi vill inte smitta ner dig med massa dagisbaciller nu också.

    Massa kramar till er!

    SvaraRadera