fredag 4 mars 2011

Sjukhus

Blev inlaggd på sjukhus igår eftersom att jag inte får behålla nått alls. Så nu ligger jag här tills dom har sätt att jag går upp i vikt. Men det känns ganska bra ändå. Jag får bra mediciner så jag mår inte så jätte illa och jag får behålla maten jag stoppar i mig :) är däremot otroligt uttråkad! Saknar min älskling väldigt mycket också :(

Fick en bild på bebisen igår :) hade jag haft en dator hade jag kunnat lägga upp den men nu går inte det.

Lida var här precis med lite grejjer så att jag iaf har lite att göra :)

1 kommentar:

  1. Lilla, lilla hjärtat!
    Är det något du vill ha, eller om du vill ha besök... något jag kan göra, så säg till.
    Vill inte ringa och störa nu, men hör av dig om det är något du vill ha eller behöver!!

    STOR Kram!!

    SvaraRadera