fredag 25 mars 2011

ultraljud

Det gick jätte bra igår. Läkaren sjukskrev mig 3 veckor till. Vi pratade lite om att jag får väldigt ont till och från men det var inget konstigt. Jag fick ta massor av blodprover som gjorde mig riktigt vimmlig. Men jag hade min älskling där så det gick bra det med =P

Ultraljudet var nått helt annat. Sist jag gjorde det var det bara en lite klump med ett hjärta som slog. Men igår var h*n i full gång. sparkade med benen och hade sig. Det var riktigt häftigt att se hur fort det går och en lättnad att se att h*n mådde bra. Så nu vet jag iaf att smärta, blödningar och att jag spyr hela tiden inte alls påverkar bebisen. =)

Vi får se hur det blir med Göteborg idag. Biljetterna var jätte dyra så det kanske blir så att Tobbe åker själv. Jag är nog inte till så mycket hjälp där nere ändå. Men jag hade sätt fram emot att träffa Sandra och Fredrik och lilla Milo igen. Aja, blir det inte den här helgen så blir det i april. Vi ska nämligen åka ner till Baby Barn Mässan.

1 kommentar:

  1. Så glad att h*n mår bra!! Och hoppas att du också snart ska göra det gumman! Kramis

    SvaraRadera