fredag 29 juli 2011

Vilken natt!

I natt har jag knappt fått sova alls. Konstiga drömmar och så har jag fått springa och kissa sex gånger. Hon har legat och sparkat och tryckt på min blåsa hela natten. Fattar inte när hon sover. =P

Idag har jag suttit i telefonen hela morgonen. Jag har fixat försäkring till lägenheten och mig och tobbe. Självklart till bebis också =) Jag har också fixat så att vi har el och gas. Men gud vad det är jobbigt att sitta i teleon kö för att sedan försöka prata med en säljare utan att bli lurad. Dom babblar ju bara på och skiter i vad man säger. Blä

Nu ska jag snart ner och tvätta och sedan packa det sista. =) Ska bli skönt att få det här överstökat så snart som möjligt.


Som jag berättade för ett tag sedan så var Tobbe och lämnade blod. Denna söta nalle var det han fick efteråt. Våran dotter kommer alltid veta vad duktig hennes pappa är =)

Vi tror också att hennes namn är klart nu. Vi har äntligen kommit överens. Får se om vi kan bestämma det helt också eller om vi hinner ångra oss igen.


1 kommentar:

  1. Hej Matilda! :)

    Tänkte tipsa om en sida som jag hitta som hade lite nallepuh grejjer, har läst att du gärna vill ha det:) http://barnrummet.se/kategori/babyprodukter

    Visst är det kul att sitta o planera inköp osv till de små liven !:)

    SvaraRadera