onsdag 27 juli 2011

Min älskling

Här är spjälsängsskyddet som min älskling köpte. Det passar så bra! Tror det är gjort för mig och min prinsessa. Med Nalle Puh tema och höstlöven. Mitt lilla höst barn kommer trivas jätte bra. =)



En av alla kvällar ute i skärgården tittade solen fram. Vi satt uppe på berget och grillade. Det var jätte mysigt. Men när man såg hur fort solen gick ner bakom träden förstår man att det snart är höst. Så känns det inte idag däremot =P

Idag ska jag plocka lite här hemma. Jag har redan börjat rensa och kasta saker som jag inte behöver. Det mesta är gammal papper som för ett år sedan var viktiga =P Sedan ska jag promenera upp till ICA och köpa mjölk också. Men mer än så blir det inte idag. Även om jag gärna skulle ligga på stranden och njuta idag. Men jag har så mycket som måste göras här hemma. Så det blir inte så idag.

Hoppas ni andra njuter av sommaren idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar