tisdag 26 juli 2011

Hemma igen

Då var jag hemma i kaoset igen. Även om det inte har varit så fint väder dom här dagarna, så har det varit skönt att vara ute i skärgården. Jag har läst en och en halv bok, bastat och även badat. Och så har jag fått massor av tid med min mamma =) 

Men vi ska som sagt flytta på lördag så det behöver packas här hemma. Sedan saknade jag min älskling också. Idag har det inte blivit nått packande. Däremot en del plannerande. Så imorgon vet jag vart jag ska börja. Nu sitter jag bara och tar det lugnt och funderar på om jag ska gå upp och köpa pizza till mig och tobbe. Fick en lite peng av mamma för att unna mig något. Så pizza så här på kvällen tycker jag är att unna sig nått gått =) Får se om jag orkar gå upp till centrum bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar