fredag 15 juli 2011

Ikea & babyland

Jag var alldeles för trött igår när vi kom hem för att blogga. Smärta i hela kroppen. Låg i soffan och halvsov medans världens bästa älskling masserade mina onda fötter. <3


Som ni ser så fick vi med oss nästan hela Ikea hem. Dom hade rea på massa saker vilket gjorde mig väldigt lycklig. =) Så förutom massa små saker som bordsdukar, ljus och lite nya saker till badrummet fick vi med oss massa möbler. Nytt köksbord och stolar, TV bänk, Skrivbord, kontorsstol, lampor, två sängbord, byrå och ett skötbord. Lite av allt helt enkelt =) Så nu tror jag vi har allt inför flytten till nya lägenheten. =D



Inne på Babyland hittade jag en miniatyr vagn av våran barnvagn. Ville ju köpa den men det känns lite onödigt och väldigt tidigt. Men söt va den =)
Med oss hem fick vi iaf täcke och kudde till vaggan, speldosa från teddykompaniet, och en söt snutte filt.

Nu har jag gått in i vecka 28 och det är 90 dagar kvar till BF. =) Jag längtar så... Drömmer om våran bebis nästan varje natt. =) Så här ser jag iaf ut nu.



Idag är det Tobbes dag. Vilket betyder träning och inga andra planer. Han får alltså bestämma hela dagen själv. Vilket kommer att sluta i att vi åker och tittar på Bio. Så så mycket egen dag blev det inte iaf när han väl hade bestämt vad han ville göra. =P Det ska bli jätte mysigt. Har inte varit på bio på jätte länge =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar