söndag 17 juli 2011

Lång Lördag =)

Vi började dagen med fem kamp på Grönalund. Det var riktigt roligt. Kändes bra att kunna göra nått normalt för en gång skull =P Jag fick till och med gå i lustiga huset. =)

Efter Grönan bestämde vi oss för att gå på bio idag igen. Denna gång blev det nya pirates of the caribbean. Den var ganska bra om man inte jämför den med dom andra filmerna =P

Efter bion gick killarna och skulle ta en öl. Jag tröttnade ganska fort och åkte hem. Hade en helvetes natt tyvärr men nu har jag tagit en kopp kaffe. Kanske kan få sova i natt. Jag tror problemet i natt var att jag var alldeles för trött =P

Nu sitter jag på jobbet. Det finns absolut inget alls att göra här. Det är 4 personer i hela gymmet. Men jag ska nog överleva bara 7 timmar to go. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar