måndag 4 juli 2011

Semester ute på havet

Den här tiden ute på havet har varit helt underbar. Vi har haft jätte fint väder och gjort massor av kul. Igår kväll kom vi hem igen och idag bär det av till Göteborg. Så det blir ett inlägg med bilder och lite uppdatering innan vi åker igen =)


Här är vi på Björnö och älskling sitter och grillar. Det var de ön där det var varmast i vattnet och mamma och Tobbe badade en hel del. Jag däremot pinade mig i några få gånger bara. Börjar bli jobbigt att ta sig upp på berget igen. Känner mig som en strandad säl när jag krälar mig upp. =P Fast det var inte därför jag inte badade. Jag tyckte det var aldeles för kallt. Ändå var det 18 grader i vattnet =)


Vi åkte till Ålö och firade mig födelsedag på Ålö Haket. Jag fyller inte år fören den 13 juli men mamma kan inte vara med då så vi firade lite för tidigt tillsammans med henne. Hur mysigt som helst!


Midsommarafton firade vi på Kålö. Då var även Danne och Adde med. Jätte trevligt hade vi =)



Här har jag precis gått in i vecka 26. Vi ligger med båten på Nåttarö inne vid stranden.

Det här är också på Nåttarö. Jag och mamma gör ett försök till att bada


Ålö, älskling hittade en skön klippa att ligga och slappa på.



Sista ön vi åkte till var Utö. Där hyrde vi moppar och åkte runt på ön som riktiga turister. Spelade minigolf och åt god mat. Vi har helt enkelt haft det underbart!

Tobbe fick ett roligt telefonsamtal också. Kan inte skriva vad det var om men vi blev båda väldigt glada. =)

Nu måste vi packa om. Bussen till stan går om en timme. Sedan blir det Göteborg ett par dagar =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar