onsdag 20 juli 2011

Städdag idag


Idag är det dags för nästa steg i att röjja här hemma. Jag ska nämligen ner och tvätta idag. Om jag orkar så ska jag promenera upp till ica och köpa rengöringsspray till badrummet också. Men först får vi se hur jag känner mig efter spring fram och tillbaka till källaren. Fram tills nu så har jag inte haft så jobbiga sammandragningar idag. Så det ska nog gå bra =) Jag är verkligen inte van vid att orka så här lite. Och jag är ganska dålig på att lyssna på kroppen. Men som barnmorska sa. Jag vill inte sätta igång en förtidig förlossning. Så det är dags att börja lyssna ordentligt på kroppen.

Det är sol och jätte fint väder idag. så det skulle vara skönt att komma ut på en lite promenad även om det bara är upp till ica. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar