onsdag 27 juli 2011

Skit dag!

Hade hoppats på att hinna med massor av saker idag. Men när jag gick och la mig i badet så har jag tydligen tagit med mig min telefon och lagt den uppe på handduken som ligger på toasitsen. Så när jag drar tag i handduken så flyger telefonen genom hela badrummet ner i badkaret. Jaha, in till stan och telenor då. På busshållsplatsen vägrar mamman med sina tre barn lämna rum åt mig så jag kan sitta. trots att jag ber snällt och förklarar att jag har ont. Hon sa nej med argumentet " vi var här först". ja, vad säger man... När bussen äntligen kommer så märker jag att jag glömt min plånbok. Fick vända gå hem och hämta den och ta nästa buss. Det som är bra är iaf att min telefon fungerar om jag har lurar i. så jag behöver inte lämna in den för massa pengar.

Sedan gick jag och köpte tejp och åt lunch. Pappa kom och hämtade mig så vi åkte ut till nya lägenheten och hämtade lite papper. Sedan släppte han mig vid ica så jag kunde köpa mjölk. Efter promenade hem bokade jag tvättid och nu sitter jag i soffan. Jag har altså inte hunnit packa nått alls idag. Och nu har jag ont i hela kroppen. Ska vila lite och hoppas de går över så jag kan sätta igång snart.

Inte alls ett muntert inlägg. Men allt jag skriver kan inte vara bra. Morgondagen blir säkert bättre. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar