söndag 24 juli 2011

Båt livet

När jag kom ut till mamma på granholmen i fredags var det jätte fint väder. Vi grillade till middag och hade jätte mysigt :) igår var det mulet men varmt så vi tog Lill båten över till möja och fikade. I en liten bod där det satt en gumma och stickade och sydde hittade jag en jätte fin filt till vaggan. :) den är vit med tre små rosa hjärtan på. Väldigt tjock och varm. Så mysigt att den är hemmagjord också. Och bara 150 kr skulle hon ha :) så jag var väldigt glad. På kvällen blev det sämmre. Jag fick väldigt ont igen. Hade svårt att andas pga det onda och svetten rann. Blev ricktigt rädd. Barnmorskan sa som innan. Vänta och se. Går det inte över måste du åka in till förlossningen så dom får kolla. Men efter ett par timmar gick det över. Hoppas på att det var sista gången nu. Orkar inte behöva bli så där orolig igen.

Idag är det sol men storm så vi ligger kvar på granholmen. Vilket gör att jag inte kan ta mig till Vaxholmsbåten idag. Vi får se om det blåser mindre i morgon kanske. Jag saknar min älskling väldigt mycket! Kan inte riktigt sluta tänka på honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar