fredag 22 juli 2011

MVC

Gårdagens kontroll gick jätte bra. Allt var som det skulle. Jag hade iof jätte ont i går och vi bestämde att om det inte hade gått över till kvällen skulle jag åka in till förlossningen så dom fick kolla. Men som tur va så gick det över under kvällen. =) Älskling passade på att ge blod när vi ändå var på sjukhuset. Han fick en jätte söt nalle till våran bebis. Nu kommer hon alltid veta vilken ducktig pappa hon har.

Älskling berättade för mig idag att han hittade ett nalle puh skydd till spjälsängen. Och han köppte det =) Så i nästa vecka kommer det på posten. =) Han är ju så underbart söt min älskling!

Idag bestämde jag mig för att ta båten ut i skärgården och hälsa på mamma ett par dagar. Eftersom att jag har så ont nu för tiden så blir det inget jobb för mig ändå. Så jag kommer hem lagom så att jag hinner packa innan flytten nästa helg. Kommer sakna min älskling massor. Men man tar inte skada av att vara ifrån varandra lite ibland. =) 

1 kommentar: