söndag 10 juli 2011

Storhandlat

Morgonen var lugn och skön. Precis vad jag behövde =) Sedan kom vi på att det inte fanns nån mat hemma alls så vi tog bussen till willys. Så nu har vi storhandlat och jag är helt slut. Får sammandragningar och även lite ont när jag är uppe och står och går. Det är väldigt störande faktiskt. =( Men jag fick en barnsligt god festis att trösta mig med när det började göra ont =)



Nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt igen. En tjej i affären gjorde mig lite ledsen. Jag är van vid att folk tittar och det finns säkert många som tycker att jag är för ung för att bli mamma. Men hon tittade på mig, magen sedan himmlade hon med ögonen och skakade på huvudet. För att jag verkligen skulle se vad hon tyckte. Det gjorde mig riktigt ledsen faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Strunta i alla dumma. Tror att ni kommer att bli superbra föräldrar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud nåde den som dömer dig på det sättet igen! Människor är svin, att dom vågar avgöra vad som är rätt och fel på det sättet är fegt och odrägligt! Lova mig att aldrig igen bli ledsen för att orelevanta individer har mage att tro att dom har rätt att döma. Ingen är bättre än du, fina Matilda <3

    SvaraRadera
  3. Gumman du ska verkligen inte ta åt dig av sådana där knäppisar! Du är absolut inte extremt ung och ni kommer bli toppenföräldrar! Förstår inte varför folk måste lägga sig i folk dem över huvud taget inte känner. Ähh glöm dem ;-)

    Men ta det lugnt när det börjar göra ont och du får sammandragningar. Lilla pluttan får stanna där inne ett tag till tycker jag så att hon är helt redo för stora världen sen ;-)

    Massa kramar till er!

    SvaraRadera