måndag 1 augusti 2011

Tillbaka =)

Det har inte blivit nått bloggande den här helgen. Fullt upp med flytten och än är vi inte klara här hemma. Allt är flyttat men det är mycket kvar att göra i nya lägenheten. Vi trivs iaf jätte bra och det är väldigt skönt att ha vårat eget =)

Idag var jag iväg till läkaren för att kolla att allt va som det skulle med våran skrutta. Jag har ju haft så ont. Allt var iaf bra med henne och hon växer som hon ska. Däremot var min liv moderhals lite väl kort. Vilket tyder på att det onda jag har haft är förvärkar, precis som vi trodde. Jag var däremot inte öppen nått och det är ju bra =) Men hon sa också att nu måste jag verkligen stanna upp och lära mig att göra inget alls. Jag ligger nämligen i riskzonen för en förtidig födsel. Så om jag får ont igen måste jag åka in så dom kan stoppa värkarna.

Efter det så träffade jag söta malin en snabbis. Hon skulle jobba på pride festivalen så vi han nästan bara säga hej. Så jag åkte hem. Stannade till i centrum och köpte två fikusar med söta krukor. Och en liten present till min älskling =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar