fredag 15 april 2011

Telefonen

Pratade säkert i telefon med Sandra över en timme idag. Jätte mysigt med lite " sällskap" =) Hon fick mig att inse hur mycket jag saknar Göteborg. Jag saknar mina underbara vänner! Annledningen till att jag flyttade dit från början har ju inte försvunnit. Däremot så litar jag inte på sjukhusen i Göteborg efter att jag fick veta att dom skrivit ut mediciner till mig som man tydligen inte ska ta när man är gravid. Det tog mig dessurom 12 timmar innan jag fick dropp när jag åkte in akut. Så det blir förlossning i Stocholm så får vi se sedan. Jag gissar att jag fof kommer längta ner till Göteborg. Så det får bli en flytt ner dit när bebben är lite större. Men det blir iaf ett besök till i Göteborg. Tobbes kusin Alice tar studenten, Sandra fyller år och hennes son Milo fyller ett år. Alla nästan samma helg. Så se upp svärmor! Vi kommer invardera ditt gästrum i maj =)

Idag har jag kännt mig lite som en människa =) Och jag funderar på att trotsa läkaren och försöka göra nått i morgon. Det ska vara jätte fint väder och jag vill vekligen inte ligga här. Man kanske kan ta sig ut och äta lunch iaf. Eller åka till Vaxholm och sitta och titta på när Danne jobbar med båten. Det kan ju inte vara allt för jobbigt att titta på =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar