onsdag 20 april 2011

Dyrbara tid


Ja då min älskade lilla Matilda har bett mig att göra ett inlägg ganska länge nu så tar jag mig lite tid att göra detta. Det är ju så att jag absolut inte har gott om tid i mitt liv. Och när jag väl har lite tid så har jag väldigt sällan någon ork att göra något annat än att bara ligga still.
Men för att skriva om något roligare än mitt liv.
Något som jag fått höra rätt mycket senaste tiden är att jag gör alldeles för mycket för Matilda och att hon har sådan tur som har mig. Jag ser det som en självklarhet att jag ska ta hand om Matilda när hon mår dåligt. Hon går trots allt faktiskt runt och bär på vårat barn. Så om man ska vara helt ärlig så borde jag göra betydligt mer än jag gör idag. Matilda gör ett OTROLIGT ”jobb” Jag tror faktiskt aldrig att jag skulle klara av att må dåligt nästan hela tiden och ha ont i muskler och leder och bara känna hur kroppen förändras så sjukt mycket på så kort tid.

                      ÄLSKLING DU ÄR UNDERBAR OCH GÖR ETT KANON JOBB
                                                    JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG <3

Och sen måste vi ju ta de här med könet på vår kommande lilla plutt. Va tror folket att de blir. Jag tror faktiskt att det kommer bli en pojke. Även om jag hade tyckt de skulle vara roligare att vänta och låta det bli en liten överraskning så ska det ändå bli riktigt kul att få reda på de. Nedräkningen har börjat ;)


1 kommentar:

  1. Åhh så roligt att du skriver också bror!!! Du är så fin och go med Matilda vilket hon såklart också förtjänar mer än någonsin! Jag är också sååå nyfiken på vilket kön det kommer bli. Jag tror det kommer bli en flicka =) Känns så av någon anledning. Men man kan ju få ändra sig på vägen ;-)

    Puss o kram på er båda!

    SvaraRadera