torsdag 14 april 2011

Magen

V. 14+0 idag. Då blir det ny bild innan vi går in i V.15.

Har aldrig varit så tjock i hela mitt liv! såg och tyck vad ni vill men jag känner mig gigantisk. hittade en bristning på magen idag. ( grät hejdlöst för det en lite stund ) Usch! Vill knappt veta hur jag kommer se ut om några veckor. Men det är väll en del av upplevelsen det med. men inga fler bristningar tack!

Saknar träningen mer än nått annat just nu. Tänker träning, pratar träning och drömmer träning. Häromdagen körde jag ett as bra ryggpass i gymmet =) Sedan vaknade jag... Men det var en kort stund av lycka! Annars drömmer jag massor och sover väldigt dåligt. Jag är väldigt van att sova på mage och det fungerar inte med mitt illamående och ömma bröst. Så varje gång jag rullar över vaknar jag. Det brukar gå att lösa ganska bra med att använda Tobbe som stoppkloss =P Men han är inte alltid så lätt att vända på när han sover. Hehe! ( får inte jag sova, får ingen sova.. )

Nu står älskling och lagar middag. Jag har flytt lukten och ligger än en gång i sängen. Hoppas verkligen att detta är över snart. Vi längtar så efter att få träffa den lille nu. igår var det exakt 6 månader kvar till BF. Känns som en evighet!

1 kommentar: