tisdag 19 april 2011

Helgen

Jag fick en underbar helg och måndag =) Jag har varit ute  i solen och träffat folk och haft det hur bra som helst. I söndags var vi hemma hos pappa. Gick på visning på en lägenhet som vi tyvärr antagligen inte får men vi fick god middag iaf =) och igår tog jag mig till täby centrum för att träffa fina Jessica och hennes kille Danne. dom var här och hälsade på från Linköping. Vi fikade och åt glass i solen. Hur mysigt som helst. Kändes som riktig sommar!
Idag får jag däremot sota för helgen. Och ligger åter igen med tom mage i sängen. ush! är så trött på det här. och jag blir ändå tröttarepå det nu när jag fått smak för hur det är på utsidan. Hmm.. tror jag börjar veta hur det känns att sitta i finkan. Kanske kan ses som en bra erfarenhet.

Nu är det inte så långt kvar till den 16 maj! kan knappt vänta. Vill veta att bebis mår bra och även om vi får en liten flicka eller pojke =) Och efter det är det inte alls långt kvar tills jag får en helg i Göteborg!! Längtar så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar