torsdag 21 april 2011

sjukan idag

idag åkte jag och mamma in till läkaren. Inte för att det är en så där jätte dålig dag utan för att jag fick en läkar tid. Min sjukskrivning går nämligen ut i helgen så jag behövde förnya den. På vågen blev jag bortskämd med en gravid blus och ett par söta sparkbyxor till bebisen. Så nu är första plagget köpt =)

Hos läkaren fick jag mer mediciner och tre veckor till sjukskrivning. Hoppas däremot på att jag slipper alla dom tre veckorna. Hon gjorde också ett ultraljud för att se att allt såg bra ut. Och det gjorde det. Bebben har blivit jätte stor och kastade runt med armarna där inne. Jätte mysigt att se =)

Jag fick också veta idag att jag kommer få pengar från försäkrigskassan för sjukskrivningen. Så nu kan räkningarna betalas igen =)

Men nu ska jag luta mig tillbaka och ta det lugnt. känner att ilamåendet är på väg igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar