torsdag 28 april 2011

Gissa listan

Jag trodde det var fler som trodde det var en pojke. Det visade sig att det var nästan lika många som trodde flicka som trodde pojke.

Tobbe - Pojke
Matilda - Kan inte bestämma mig
Emma ( Tobbes syster ) - Flicka
Eva ( Tobbes mamma) - Flicka
Christl ( min mamma ) - Flicka
Sandra - Pojke

Jag får uppdatera listan med flera gissningar när vi kommer närmare ultraljudet. Idag är det bara två veckor och 3 dagar kvar. Kan knappt vänta!

Jag har redan gått 40,4% av graviditeten. Tiden har gått jätte fort!


2 kommentarer:

  1. Haha vad roligt med en lista!!! =) Lilla miraklet är sååå välkommet vad det än är, men spännande är det! Ja gud så fort det gått! Snart blir det full rulle där inne, mys! =) Kram gumman

    SvaraRadera
  2. Tobbes mormor (Kerstin) tror att det blir en liten pojke.

    Tycker liten därinne ska börja kicka lagom till farmor kommer. ;-)

    SvaraRadera