onsdag 6 april 2011

Som det är

Jag ska säga som det är. fast jag vet att det inte är kul att läsa hur folk klagar osv. Men jag har mmått skit dom här dagarna. mår sämmre och sämmre psykiskt. fysiskt mår jag som vanligt spyr,sover och äter. men mitt psyke pallar inte riktigt med längre. Vill inte kliva ur sängen och orkar knappt försöka äta längre. jag vaknar vid 5 på morgonen och sedan är det bara ut och in ur badrummet som gäller. Man klarar inte det hur länge som helst. Det är även därför jag inte har svarat i telefonen när folk ringer. Så ta inte illa vid er jag orkar bara inte just nu.

2 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat, tror ingen tar illa upp av att du inte svarar. Det enda vi vill är att du ska må bättre!

    Om det bara fanns något jag kunde göra för att underlätta för dig.
    Du finns dagligen i mina tankar gummsan!

    Massor av varma kramar!
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Men gumman...usch jag kan inte ens tänka mig in i din jobbiga situation...Finns det någonting jag kan göra, precis vad som hellst, så gör jag gärna det. Det är bara att ringa precis när som!! Det är verkligen inte rättvist att man ska behöva må sådär när man väntar något så stort. Jag hoppas såå att detta snart ska vända och att du SNART ska må bättre igen.

    Massa styrkekramar till dig! (Det är helt okej att inte vara social då man mår dåligt. Det är ingenting du ska känna något dåligt samvete över.)

    SvaraRadera