torsdag 7 april 2011

Mysig dag

Idag har jag haft en ganska mysig dag. Jag har mått illa men inte behövt besöka min lilla "vän" och det är jätte skönt. Orkade ta mig till Täby centrum för att fika med Malin =) Jätte skönt att komma ut ett tag! Plockade även ur och i diskmaskinen idag och känne mig riktigt duktig =P Nu är jag helt slut och det lilla jag gjorde idag var nog allt jag orkade. Men det gjorde iaf mig på lite bättre humör.

I söndags var vi hemma hos söta Emma och åt tacos! ( Jag åt tacos!!! ) Efter maten ville Thea att morbror Tobbe behövde öva på att bli pappa.


Att det sedan visade sig att dockan han fått började prata var han inte riktigt berädd på. Underbart att se hans chockade min när dockan " Levde". Vi får nog öva lite på reaktionen tills vårat barn kommer i den åldern. =P

Nu ska jag göra mig i ordning och duscha. Snart kommer älskling hem och tittar på en film med mig.
MYS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar