måndag 9 maj 2011

Rörelse

Det har rört på sig till och från i magen. Känns jätte konstigt men är även en otroligt mysig känsla. Däremot blir det som vanligt med mig. Så fort det inte rör sig på ett tag så blir jag orolig att nått har hänt. Men det är sådan jag är. Jag har en tendens att oroa mig för mycket. Då är det tur att jag har Tobias. Han har fof inte fått säga hej till bebben men är ändå inte orolig när det inte rör sig. Och det är jätte skönt. Han säger alltid till mig att allt kommer ordna sig, att allt är bra och att jag inte ska oroa mig. Det hjälper inte helt men det blir lite lättare att slappna av. Han är så lugn och stabil. Nått jag verkligen inte trodde när jag först träffade honom. Han säger och gör saker varje dag som övertygar mig om att han kommer bli en underbar pappa! Jag älskar honom och om jag får kommer jag stanna hos honom för alltid!

Har du någon som betyder så där extra mycket? Glöm inte bort att säga det, och berätta varför. Du vet att han / hon är värd att höra det offta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar