torsdag 5 maj 2011

Knstig dag

Idag är en konstig dag. Men en otroligt spännande dag :) jag fick sammtal av älsk att dom behövde akut hjälp på sats medborgarplatsen. Så ca en kvart senare sitter jag nu på tåget på väg dit. Jag bestämde mig snabbt för att jag inte längre tänker vara sjukskriven. Så håll alla tummar för mig nu att det går bra att jobba :)

Vi fick också veta att vi kan få hyra en lägenhet på Lidingö tills vidare. Den ligger ute på försäljning och tills den är såld får vi bo där. Så idag har varit en väldigt händelserik dag.

Jag har orkat massa annat idag också. Jag hängde tvätt och tog sedan en promenad upp till centrum för att handla lite. Känns skönt att jag orkar lite mer nu för tiden :)

1 kommentar:

  1. Tack söta du och GRATTIS till tillfälliga boendet! Så glad för er skull! Skönt att du mår så mycket bättre också! =) Kramar

    SvaraRadera