onsdag 18 maj 2011

Jobb

Nu ringde dom från SATS Zenit och sa att dom har tider i receptionen till mig i sommar. Det känns jätte bra att komma igång lite med jobb efter att ha varit sjukskriven så länge. Och Zenit ligger precis vid centralen så det spelar inte så stor roll vart jag bor. Det är lätt att ta sig dit ändå =P  Så i morgon ska jag dit och träffa dom och kolla på vilka tider dom har till mig. =)

Snart ska jag påbörja middagen. Eller ja, om en timme. Jag bestämde mig för att göra hemma gjorda hamburgare. Med allt som finns där till. bacon och smörstekt lök osv. Var jätte sugen på det igår så det blir nog bra med en stor fet hamburgare till middag i kväll. =)

2 kommentarer:

  1. Hej! Grattis till er lilla tjej i magen. Det verkar som att du är lycklig och jag är jätteglad för din skull. Kul att få läsa om hur det går för er också. Även om jag inte känner dig (er) särskilt väl tror att ni kommer bli jättebra föräldrar för att ni är så engagerade. Kärlek är huvudingrediensen och den har ni massa av :)

    (Kolla inställningarna för tidsangivelserna på din blogg. De verkar inte stämma då jag inte tror att du lagar middag vid sju på morgonen) ;)

    Lycka till med allt! Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. GUD SÅ GOTT med hemmagjorda hamburgare! Det SKA jag göra idag! =) Med massa stekt lök =) Mmmm. Hoppas du får en bra dag gumman! Kram

    SvaraRadera