tisdag 17 maj 2011

Barnvagn

Hittade den här jätte söta barnvagnen på brio idag =) Känns fof tidigt att börja shoppa men när får man börja då? Vi får se hur lång tid det tar innan jag inte kan hålla mig längre =P


Idag ska jag bara iväg och handla mat med min syster. Annars blir det en lugn dag. Måste komma på vad jag ska laga för middag till alla på onsdag. Vi bor hos min pappa nu tills vi fått lägenheten. och här hemma har man en  mat dag när man ska laga mat till alla andra. Och i morgon är det min tur. Jag har ingen aning om vad jag ska laga så jag måste komma på nått innan vi åker nu. =P

1 kommentar:

  1. Vi kollade runt massa innan vi slog till på en Emmaljunga. Emmaljungas vagnar är itne speciellt snygga, men vi hittade faktiskt en som var supersnygg. Man vill ju absolut helst ha en bra och stabil vagn men självklart är utseendet en bidragande faktor i valet. Brio kollade vi också mycket på. Sök mycket på nätet och kolla vad andra skriver om vagnarna och köp varje gravidtidning som skriver något i ämnet, det var så vi fick hjälp att bestämma. Allt ser så bra ut i butik. En sak som vi hört mycket är att vändbara framhjul är bra i storstad men inte alls om det är snö ute och de senaste vintrarna har vi ju haft en hel del snö även i våra storstäder.

    Lycka till med sökandet :-) och grattis till bebisen!

    SvaraRadera