torsdag 19 maj 2011

godmorgon underbara torsdag!

Idag har jag gått 19 hela veckor och går in i vecka 20. Ganska sjukt att halva tiden redan har gått. Kan inte förstå hur snabbt tiden går ibland. Men det är bara roligt. Och våran lilla flicka sparkar och har sig bara mer och mer. tyvärr kan bara jag känna det än så länge. Hon ligger nämligen bakom moderkakan vilket gör att det kan dröja ett tag till innan Tobbe får vara med och känna.

Idag händer det massor av saker. Jag ska in till SATS Zenit och prata med deras receptions ansvarig om tider till sommaren. Sedan ska jag fika med malin innan Linda kommer med tåget från Göteborg. =) Med andra ord kommer detta att bli en riktigt bra dag. =)

Helgen är full av saker som ska göras med flytt och allt. Men jag ska försöka hinna med några blogginlägg =)
Nu ska jag titta lite på unga mödrar innan jag gör mig i ordning för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar