söndag 8 maj 2011

Göteborg

Nu längtar jag till Göteborg mer än någonsin! Det är jätte fint väder. Jag saknar alla mysiga uteserveringar. Vill ha sommar i Göteborg med mina underbara vänner!

Det är inte långt kvar nu tills vi ska på ultraljud. Nästa måndag sker det, och jag har nog bestämt mig för vad jag tror. Inatt drömde jag nämligen att jag födde en liten pojke. Så här kommer en uppdatering av gissa listan =)

Gissa listan- Pojke eller Flicka

Tobias – Pojke
Matilda – Pojke
Emma ( Tobbes syster ) - Flicka
Eva ( Tobbes mamma ) - Flicka
Kerstin ( Tobbes mormor ) - Pojke
Christl ( min mamma ) - Flicka
Per ( min pappa ) - Pojke
Ewa ( pappas fru) - Flicka
Sandra – Pojke
Malin- Flicka
Daniel ( gudfar ) - Pojke
Linda ( gudmor) – Pojke
Jenny – Pojke


2 kommentarer:

  1. Åhh så kuuul och spännande det ska bli! Den här veckan kommer gå superfort gumman och snart vet ni! =)

    SvaraRadera
  2. Gudmors lilla kille! För nu är jag nästan övertygad ;) Vi ses den 19de stumpan! <3

    SvaraRadera